Forum Forum zwariowanych korasˇw Strona G│ˇwna Forum zwariowanych korasˇw
Forum 47 SDH-ek Wigwam & 47 PSPW-ek Pueblo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

oczywiscie 300zl za totalny brak profesjonalismu, i kilka ni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum zwariowanych korasˇw Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
super mega koras
super mega koras



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 717
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:45, 11 Kwi 2014    Temat postu: oczywiscie 300zl za totalny brak profesjonalismu, i kilka ni

Po wyj┼Ťciu z salonu moja fryzura wygl─ůda┼éa fatalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
---------------------------------------------------------- ----------------------
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczyta┼éam ksi─ů┼╝ke p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie rozumiem tego za bardzo skoro b─Ödzie to osoba prywatna. [link widoczny dla zalogowanych] b─Ödziemy ┼Ťmia─ç si─Ö z naszych nerw├│w.Tymczasem.Mi┼éych sn├│w...
oczywiscie pacjentki ktore daly w lapke byly odwiedzane dziennie nawet kilka razy.a juz najbardziej boli mnie to ze nie dal mi popatrzec w monitor,to moja pierwsza ciaza i kazdy widok taki cieszy. Kamka123 czy ten,,, cudowny facet'' pije???miej oczy szeroko otwarte.... Powstrzymuje je na dlu┼╝ej ni┼╝ normalna depilacja. niby nie...ale jak nie dojdzie po 10 to ju┼╝ prblem Sting - Shape Of My Heart [link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öc nie wiem,czemu lekarz stwierdzi┼é wysok─ů prolaktyn─Ö?? Oczyszczaj wszystko ale najepeij jak mowi┼éam ta sol─ů fizjologiczn─ů bo woda utleniona troceh smierdzi i takei bia┼ée sie robi i wysusza skorke dok├│┼é dziurki przebitej... M├│wi─Ö Wam! s┼éodycze, sma┼╝one itp. jestem wlasnie po 3 zabiegu. Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Lida itp. juz wam pisalam wczesniej o tym ze sama sobie przeklulam p─Öpek i jest super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Buziaki dla Was wszystkich!
Musisz cierpliwie czeka─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciesz─Ö si─Ö, bo widz─Ö i tak r├│┼╝nic─Ö mi─Ödzy tym co by┼éo kiedy┼Ť, a tym jak jest teraz Zastanawiam si─Ö nad tym czy by nie zastosowa─ç si─Ö do og├│lnych zasad south beach, gdy┼╝ podobno pomaga ona w leczeniu bulimii (mam na my┼Ťli stabilizacj─Ö cukru we krwi:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic lepszego ju┼╝ dzisiaj nie wymy┼Ťl─Ö. Dlatego nie boj sie, idz na studia, to najlepsze miejsce na nuke jezyka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktos byl ostatnio w salonie u nich?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nadal nie wymiotuj─Ö i musz─Ö powiedzie─ç, ┼╝e ┼Ťwiat zn├│w nabiera dla mnie barw Mam teraz wi─Öcej czasu by my┼Ťle─ç o innych dziedzinach mojego ┼╝ycia, ni┼╝ tylko:

jeden wyglada tak a inny inaczej po co komu co udowadniac. [link widoczny dla zalogowanych] Jutro zadzwoni─Ö i zapytam.
Bo nie wiem CO zastan─Ö...??!! Pozdrawiam Kasia. Je┼Ťli jesz tyle kcal ile spalisz na dzie┼ä, to nie przytyjesz. Troch─Ö sie wystraszy┼éam, ale wreszcie w jednym salonie fryzjerka powiedzia┼éa, ┼╝e w┼éosy owszem, zniszcz─ů si─Ö, ale nie wypadn─ů no i podj─Ö┼éa si─Ö tego zadania najpierw po┼éo┼╝y┼éa rozjasniacz, o ile dobrze pamietam to chyba taki co rozja┼Ťnia o 12 ton├│w, ale nie jestem pewna. A teraz o szwach... [link widoczny dla zalogowanych]
JE┼╗ELI NIE WOLNO, A BARDZO SI─ś CHCE, TO........... Dla mnie najwieksze polskie hity lat 80-tych, to piosenki ciezkiego kalibru, czyli takie spoleczno-polityczne: Guzik prawda. mi kazala pic mleko, tylko ciesz─Ö si─Ö,┼╝e ┼╝yjesz Normalne, jak ka┼╝dego dnia, czyli gdzie┼Ť po 6. Zwracam si─Ö z pro┼Ťb─ů o rzetelne wype┼énienie poni┼╝szej ankiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie kreseczka jest różowa, to zaglebienie nie jest czerwone, tylko po prostu taki delikatny dołek w skórze na poczatku skóra była bardzo naciagnieta i balam sie, ze sie rozejdzie, ale nic sie nie rozeszlo!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mowiac ze beda lzejsza a one mi potem odpadaja ..
[link widoczny dla zalogowanych]

Pornusy pomagaj─ů w ┼╝yciu erotycznym dwojga.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wi─Öcej informacji nawww.Alternative-akademia.com
malenka ten kawalek dj bomba - crazy pipes tez u mnie graja, juz w sumie od dawna, tylko w jakiejs \mocniejszej\ wersji niz ja sciagnelam, bo znalazlo mi wersje tylko radiowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i obowi─ůzkowo kolczyk w nosie..
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak bylam tydzien na nartach w styczniu to prawie nie spalam i teraz znajomy tak samo mial- dodam ze niska temperatura byla -10-15.

A Ty sie wszystkimi bawilas? [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki za informacj─Ö, nie zastanawia┼éam si─Ö nad t─ů form─ů zabieg├│w.
musze sobie to wszystko poukladac jakos... aguuxD id┼╝ do kosmetyczki!!!! Rodzice chcieli dobrze, kierowa┼éo si─Ö tym samym co my nios─ůc nasze dzieci do szczepienia. pomog┼éo, dzi─Öki Moja po┼é├│wka spyta┼éa co tam na naszym forum a ja na to, ┼╝e dziewczyny powiedzia┼éy ┼╝e za cz─Östo si─Ö podmywam na co on.. ( szybki numerek ok. [link widoczny dla zalogowanych]
-operacja Jak mozna to w ogole porownywac:/ [link widoczny dla zalogowanych] a/01/EL_006.jpg Na zmianę jeden lub drugi byłam u ginekologai Pani przepisala mi czopki bo wykryła że mam przeziebiony lewy jajnik . \San Francisco DZIEŃ SIÓDMY: i z powodu mdlosci wybuchow goraca i okropnego bolu w podbrzuszu z prawej strony.
a lekarze twierdza ze wyniki mam ok!!!!
tak.
wiem, wiem ze niestety na Polaczk├│w nie ma co liczy─ç...
forum to forum, a porada lekarza to zawsze porada lekarza.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak czytam , czytam i r─Öce mi opadaj─ů na niewiedz─Ö...
Podobno bardziej profesjonalnie jest rozwa┼╝a─ç brutto, ale generalnie wszyscy operuj─ů netto.

Później jeszcze miałam robione tipsy na żel kolorowy i muszę przyznać że wolałam akryl.
[link widoczny dla zalogowanych]
do ciebie najbardziej. Plan mam ze rozpoczne od poniedzialku, boje sie troche,ze wiosna u nas a w tej diecie nie mozna jesc owocow prawda?
Jest bardzo stresuj─ůca?
Mona007 - zostań z nami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] te s─ů oryginalne [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam was wszystkich,przypadkowo znalazlam sie na waszej stronie.od najmlodszych lat bardzo chcialam zamieszkac we wloszech ale jakos mi sie krzyzowaly drogi.znam obyczaje we wloszech,jezyk i dwa razy mieszkalam w tym cudownym kraju i czesto jedzilam jako turystka.ale niestety nie zamieszkalam.zakochalam sie i urodzilam dwojke dzieci i obecnie jastem uziemiona w domu.moze gdybym byla sama teraz to bym moze wyjechala do wloch.ale jest zbyt pozno tym bardziej ze zaczelismy w polsce budowac sie.mam obecnie 36latek i bardzo chetnie wspominam wloskie klimat,wiec piszcie jak wam sie powodzi we wloszech i czy jestescie zadowoleni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Patologia zachowania ma miejsce w├│wczas, gdy mo┼╝na stwierdzi─ç jednocze┼Ťnie:

┼╗ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci i samozaparcia w stosowaniu [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam cieplo i z g├│ry dziekuje
Z góry dzieki za pomoc. Miałem już podobne sytuacje ale ból ustępował po kilku dniach. Chciałam sobie powiekszyć usta na stałe aquamidem ale po tym co przeczytałam nie wiem czy to zrobie. Sluchaj kobity. Magda Cielecka [link widoczny dla zalogowanych]
...dziewczyny,piszecie,jakby zaj┼Ťcie w ci─ů┼╝e to by┼éo hop-siup... niedawno przezyli┼Ťmy sw├│j pierwszy raz. ...ale g┼éowa do gory trzeba to jakos przezyc bo ja tak szczerze mowiac stracilam nadzieje ze sa jeszcze po┼╝─ůdne firmy w tej Polsce, wiec musimy sie zadowolic z tego co mamy. no marsia taka ugrzeczniona, cnotliwa kuchareczka.a widzieliscie jakie super ekstar chyba kozaczki miala??? Ja mam swoje usta bardzo male wiec teraz jest duza roznica. Opis poj─Ö─ç na stronie www: Salonu juz tam nie ma .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja jeszcze mialam z greckiej literatury
zreszt─ů nie Ty jedna, wejd┼║ na najnowsze zdj─Öcia Natalii Siwiec gdzie┼Ť tam z USA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum zwariowanych korasˇw Strona G│ˇwna -> AktualnoÂci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin